środa, 20 kwietnia 2011

Kilka słów o mnie

Dzień dobry! Nazywam się Natalia Patoka i mam 8 lat. Chodzę do I klasy sportowej szkoły podstawowej nr.35 w Oliwie. Lubię sport, podróże, psy - sama mam swojego psa Bandziora. Lubię oglądać bajki i bawić się z koleżankami.

Chcę pisać bloga, bo lubię psy. Chętnie poznałabym osoby, które też mają psiaki. Ostatnio zrobiłam prezentacje o psach "Pies jest przyjacielem człowieka". Wygłaszałam ją na Uniwersytecie Gdańskim dla 600 dzieci. Bardzo mi się to podobało. Chciałabym wiedzieć dużo więcej o psach. I o tym będzie mój blog.

1 komentarz:

  1. Siemano. Jeżeli Ci się przyda , chciałabym Ci polecić program , który leci na National Geographic Channel o 11:00 pt : " Zaklinacz psów". Nauczyłam się tam dużo o psach a właściwie o właścicielach ;)

    OdpowiedzUsuń