czwartek, 10 stycznia 2013

Nowy Rok - Nowe możliwości

                                         Pozdrowienia w Nowym Roku 2013.
Jak świętowaliście pożegnanie starego a powitanie Nowego Roku.Ja oglądałam pokaz fajerwerków.Było widowiskowo.Oto jedno ze zdjęć z rodzinnego albumu.
Zastanawiałam się czym są sztuczne ognie a Wy.Dowiedziałam się że fajerwerki są to wyroby pirotechniczne-czyli takie,które podczas procesu spalania wywołują efekty optyczne,cieplne, akustyczne, zapalające a nawet dymne.Można je zobaczyć poczuć i usłyszeć Kiedyś sztuczne ognie tworzono by odstraszyć hukiem złe duchy oraz używano ich do modlitw o szczęście i pomyślność.Były też inne zastosowania-do odstraszania wroga. Dziś przede wszystkim fajerwerki upiększają różne widowiska.
Najbardziej podobał mi się pokaz sztucznych ogni w Londynie stolicy Wielkiej Brytanii.
 W internecie można zobaczyć ten pokaz.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz